موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
حجت‌الاسلام میثم امرودی در جشن ده‌سالگی شهرستان ادب

کارگزاران شهرستان ادب ده‌سال موفق عمل کردند

05 خرداد 1400 12:47 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: با 0 رای
کارگزاران شهرستان ادب ده‌سال موفق عمل کردند

شهرستان ادب: جشن ده‌سالگی موسسۀ شهرستان ادب ۲ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار شد. در این مراسم حجت‌الاسلام میثم امرودی (رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران) به ایراد سخنرانی پرداخت. در ادامۀ مشروح صحبت‌های ایشان را می‌خوانیم:

حجت‌الاسلام میثم امرودی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در جشن ده‌سالگی شهرستان ادب به پیروزی‌های جبهه مقاومت اشاره کرد و اظهار داشت: اتفاقات اخیر جبهه مقاومت یک پیروزی متفاوت و بزرگ است. امروز ابهت استکبار شکسته شده و درحال فروریختن است و دفاع به پشت درب‌های رژیم صهیونیستی رسیده است. به امید این‌که در یک دفاع نیم‌روزه و با ظهور حضرت حجت (عج)، شاهد پیروزی حق باشیم. 

امرودی افزود: ده‌سال از شهرستان ادب گذشت؛ بعد از این ده‌سال بهترین صحبتی که می‌توان کرد، ارزیابی فعالیت این موسسه فاخر و موثر و همچنین بررسی نمره‌ای است که ساکنان این شهرستان خواهند گرفت. 

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تصریح کرد: اولین مولفه مورد ارزیابی این شهرستان کارگزاران آن است. کارگزاران آن ۱۰ سال موفق عمل کردند، چرا که نخ تسبیح همه فعالیت‌های شهرستان ادب ادبیات است. در میدانی که بسیاری می‌ترسند و بصیرت ندارند، شهرستان ادب خوش می‌درخشد. 

وی در پایان با خطاب قرار دادن علی‌محمد مودب مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب، گفت: انقلابی بودن هزینه می‌خواهد و شهید می‌طلبد. تولیدات این مجموعه در حوزه محتوا فوق‌العاده کار کرده است و دلیل توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی به این مجموعه به خاطر برآیند موفقیت‌آمیز آن است.

 

گزارش تصویری این مراسم را از اینجا مشاهده نمایید.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • کارگزاران شهرستان ادب ده‌سال موفق عمل کردند
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.