موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
حاج‌سعید حدادیان در جشن ده‌سالگی شهرستان ادب

مهم‌ترین ویژگی شهرستان ادب تواضع آن است

08 خرداد 1400 17:02 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: با 0 رای
مهم‌ترین ویژگی شهرستان ادب تواضع آن است

شهرستان ادب: جشن ده‌سالگی موسسۀ شهرستان ادب ۲ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار شد. در این مراسم حاج‌سعید حدادیان به ایراد سخنرانی پرداخت. در ادامۀ مشروح صحبت‌های ایشان را می‌خوانیم:

حاج‌سعید حدادیان شاعر و مداح برجسته اهل‌بیت در مراسم جشن ده‌سالگی شهرستان ادب با اشاره به خاطراتی از علی‌محمد مودب در سخنانی گفت: اگر آقای مودب وارد یک مسجد یا اداره بشود، اول از همه به آبدارچی آن‌جا توجه می‌کند. من این ویژگی را طی سال‌ها دوستی و آشنایی با ایشان دیده‌ام. این نشانه تواضع ایشان است که در همه بچه‌های شهرستان ادب مشترک است. تواضع، ویژگی و ثروت مهم شهرستان ادب و بچه‌های شهرستان ادب است. 

حدادیان ادامه داد: آقای مودب در این سال‌ها یک کار مهم دیگر کرده است و آن این‌که فقط در شهرستان ادب متمرکز شده است و جای دیگری نبوده است. این هم کار مهمی است. ایشان خودش را وقف شهرستان ادب کرده و روی همین کار متمرکز شده است که باید این تصمیم را قدر دانست. 

وی در ادامه با بیان این‌که «شهرستان ادب نخل مبارکی است که رطب‌هایش در عرصه ادبیات مسیح‌پرور شدند»، افزود: کلیدواژه‌های شعر میلاد عرفان‌پور، روستا است. امروز خوانش‌هایی از معنای «شهرستان ادب» مطرح شد، اما به نظر من با توجه به تواضع بچه‌های شهرستان ادب این نام هم از سر تواضع انتخاب شده است و به این نکته توجه می‌دهد که شهرستان ادب به همه پهنه ادبیات کشور توجه دارد و به کشف استعداد در روستاها و مناطق دور هم می‌پردازد.

 

گزارش تصویری این مراسم را از اینجا مشاهده نمایید.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • مهم‌ترین ویژگی شهرستان ادب تواضع آن است
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.