موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

شاعران در نماز جمعه‌های سراسر کشور شعر می‌خوانند

05 بهمن 1391 15:30 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: با 0 رای
شاعران در نماز جمعه‌های سراسر کشور شعر می‌خوانند

دبیر هفتمین جشنوارۀ بین‌المللی شعر فجر از شعرخوانی شاعران در نماز جمعه روز 6 بهمن در سراسر کشور در آستانه میلاد حضرت رسول (ص) و در پاسخ به اهانت‌هایی که به ساحت ایشان صورت گرفته است، خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، رضا حمیدی، دبیر هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر گفت: در آستانه سی‌ و چهارمین بهار انقلاب اسلامی و هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر، شاعران نغزگوی و نکته‌سنج ایران، روز ششم بهمن و در دومین روز از هفته وحدت، در جمع نمازگزاران جمعه شعرخوانی می‌کنند.
وی با بیان اینکه «زبان شعر، زبان دل و امید است» افزود: به هر حال نماز جمعه، فرصتی است برای هم‌نوایی دل‌ها و به همین خاطر تصمیم گرفتیم، مراسم شعرخوانی در نمازهای جمعه در سراسر کشور برگزار شود.
حمیدی اضافه کرد: این اقدام به یاد پیامبر گرامی اسلام (ص) انجام خواهد شد و پاسخی است به کینه‌ها و اهانت‌هایی که به ساحت ایشان صورت گرفته است.
دبیر هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر از شاعران کشور خواست که زبان خود را با ذکر جمیل احمد (ص) سرشار کنند و یادآو شد: برای پراکندن این نور و طراوت، جایی بهتر از جمع نمازگزاران جمعه وجود ندارد.
وی تاکید کرد: امیدوارم شاعران متعهد ما که به گمان من سرداران ذوق و هنر هستند، در رویارویی با این قبیله‌ که دهان به گزاف گشوده‌اند، قدرتمندانه وارد صحنه شوند و هنر خود را نذر مهربانی‌های آن برگزیده خدا کنند.

کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • شاعران در نماز جمعه‌های سراسر کشور شعر می‌خوانند
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.