موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

همۀ کتاب‌های هوشنگ مرادی کرمانی در مراسم بزرگداشتش

08 بهمن 1391 14:38 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: با 0 رای
همۀ کتاب‌های هوشنگ مرادی کرمانی در مراسم بزرگداشتش

 
هم‌زمان با برگزاری مراسم نکوداشت پانزدهمین سالگرد تأسیس انجمن نویسندگان کودک و نوجوان و بزرگداشت هوشنگ مرادی کرمانی، تمامی آثار این نویسنده در خانۀ هنرمندان عرضه می‌شود.
به گزارش خبرنگار ادبیات و نشر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، چاپ بیست‌وچهارم «قصه‌های مجید» و چاپ هفدهم کتاب «شما که غریبه نیستید» از جمله‌ این آثارند که از سوی انتشارات معین در خانۀ هنرمندان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.
چاپ هشتم آثاری چون «نه تر نه خشک»، «پلوخورشت»، «مثل ماه شب چهارده» و چاپ یازدهم «لبخند انار» هم از دیگر آثار این نویسنده‌اند که در این نمایشگاه عرضه می‌شوند.
چاپ دوم «آب‌انبار» آخرین اثر هوشنگ مرادی کرمانی که بخشی از آن در کتاب‌های فارسی ششم دبستان گنجانده شده است، نیز از سوی نشر معین در این نمایشگاه به فروش می‌رسد.
قرار است هم‌زمان با مراسم بزرگداشت پانزدهمین سالگرد تأسیس انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، از هوشنگ مرادی کرمانی به عنوان یکی از پیشکسوتان ادبیات کودکان و نوجوانان ایران و عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان تقدیر شود.
در این مراسم که با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مؤسسۀ آموزشی منظومۀ خرد و جمعیت دانشجویان امام علی (ع) برگزار می‌شود، آثار هوشنگ مرادی کرمانی در جلوه‌های متعدد به نمایش درمی‌آید.
همچنین در این مراسم بیانیۀ سالانۀ انجمن نویسندگان کودک و نوجوان خوانده می‌شود و برگزیدگان جلسه‌های قصه‌نویسی معرفی می‌شوند.
این مراسم از ساعت 16 تا 19 نهم آبان‌ماه در محل خانۀ هنرمندان با حضور علاقه‌مندان به این نویسنده و اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برگزار می‌شود.



کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • همۀ کتاب‌های هوشنگ مرادی کرمانی در مراسم بزرگداشتش
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.