موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
با همکاری مجمع تقریب،شاعران فارسی زبان و شهرستان ادب

فردا سه‌شنبه جشنوارۀ ادبی میلاد پیامبر(ص)

09 بهمن 1391 16:42 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 3 با 4 رای
فردا سه‌شنبه جشنوارۀ ادبی میلاد پیامبر(ص)

به مناسبت گرامیداشت ایام میلاد خجستۀ پیامبر نور و رحمت، حضرت محمد مصطفی(ص)، توسط مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي  و با همكاري حوزۀ هنري، سايت شاعران فارسي‌زبان و موسسه فرهنگي شهرستان ادب، جشنواره ادبی میلاد پیامبر ( ص )  همزمان با ولادت رسول عشق و مهربانی، ساعت 18 روز سه شنبه  دهم بهمن ماه در «حسینیۀ هنر» تهران برگزار مي‌شود.

در این شب شعر که با حضور و شعرخوانی علی موسوی گرمارودی، علیرضا قزوه،علی داودی، عبدالرحیم سعیدی راد، رضا اسماعیلی، علی محمد مودب، محمد مهدی سیار، مبین اردستانی، علی فردوسی، علی سلیمانی،  و جمعی دیگر از شاعران برگزار می‌شود، پذیرای جمعی از مسئولان فرهنگی کشور و مهمانان خارجی مجمع تقریب مذاهب خواهد بود. همچنین دکتر حداد عادل رییس محترم فرهنگستان  زبان و ادب فارسی در این مراسم شعر خواهد خواند ، جمعی از مسئولین فرهنگی و کشوری نیز حضور خواهند داشت . در این مراسم علاوه بر برپایی شب شعر ویژه حضرت رسول اکرم (ص) ، از برگزیدگان این دوره از مسابقه نیز  که اسامی نهایی آنها در این مراسم اعلام خواهد شد، تجلیل به عمل خواهد آمد.
تقدیر از دکتر حداد عادل، شاهرخ اورامی شاعر نام آور کردستان و عباس خوش عمل کاشانی از دیگر بخش های این مراسم خواهد بود.
شایان ذکر است که  دبیرخانه نخستین دوره مسابقه شعری میلاد رسول اکرم (ص) تا پایان مهلت تعیین شده برای ارسال آثار ،  پذیرای بیش از 200  قطعه سروده  در قالب‌های مختلف شعری اعم از نو و کلاسیک بوده است.
علاقه مندان به شرکت در این برنامه می توانند ساعت 18 روز سه شنبه به « حسینیه هنر » تهران واقع در : خیابان 16 آذر ، خیابان پورسینا ، پلاک 60 مراجعه نمایند.

کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • فردا سه‌شنبه جشنوارۀ ادبی میلاد پیامبر(ص)
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.