موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

مجموعه‌داستان شرفشاهی دربارۀ پیامبر(ص) به ناشر سپرده شد

09 بهمن 1391 19:04 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: با 0 رای
مجموعه‌داستان شرفشاهی دربارۀ پیامبر(ص) به ناشر سپرده شد

کامران شرفشاهی مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه خود درباره شخصیت پیامبر اکرم (ص) را به ناشر سپرد.
کامران شرفشاهی، شاعر و نویسنده گفت: اثر تازه‌ام، مجموعه‌ داستانی با محور شخصیت پیامبر اکرم(ص) است که عنوان آن را «اوج» گذاشته‌ام و 12 داستان کوتاه درباره پیامبر را شامل می‌شود. داستان‌های این کتاب پیش از این در نشریات مختلف به چاپ رسیده‌اند.

وی افزود: نخستین داستان کتاب به ماجرای سیل مکه یعنی چندین سال پیش از بعثت پیامبر (ص) برمی‌گردد. داستان‌های بعدی هم درباره بعثت و فرازهایی از زندگانی حضرت رسول (ص) هستند که تا به حال کمتر به آن‌ها پرداخته شده است و قابلیت الگوبرداری در روزگار امروزی را دارند.

این شاعر ادامه داد: در نوشتن داستان‌ها سعی کرده‌ام از نثری روان و ساده استفاده کنم که برای عامه مخاطبان قابل استفاده باشد. در هر یک از داستان‌ها هم از زاویه‌ای خاص به موضوع نگاه شده است. راوی بعضی از داستان‌ها دانای کل و برخی هم اول شخص هستند. امیدوارم این کتاب علی‌رغم مشکلات فعلی نشر و وضع ناگواری که برای اهل قلم ایجاد شده، به چاپ برسد. من کتاب را چندی پیش به انتشارات تجلی مهر تحویل داده‌ام و در حال حاضر در مرحله تایپ و حروفچینی است. حجم «اوج» 110 تا 114 صفحه خواهد شد و به نظرم به نمایشگاه کتاب تهران برسد.

شرفشاهی درباره دیگر آثارش گفت: برخی کارهای دیگرم با وجود این‌که تقریبا آماده چاپ هستند، هنوز منتشر نشده‌اند. شرایط فعلی به گونه‌ای است که آثار بسیاری از دوستانمان علی‌رغم داشتن مجوز چاپ نمی‌شوند. چون بار سنگینی بر دوش‌ ناشران سنگینی می‌کند به سراغ چاپ کتاب‌ها نمی‌روند. هیچ حمایتی هم در این زمینه صورت نمی‌گیرد بنابراین این بحران سایه سنگین خود را روی سرعت چاپ آثار می‌اندازد.

کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • مجموعه‌داستان شرفشاهی دربارۀ پیامبر(ص) به ناشر سپرده شد
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.