موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

طنین صدای قصه از «رادیو داستان» شنیده می‌شود

14 بهمن 1391 10:15 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 4.5 با 2 رای
طنین صدای قصه از «رادیو داستان» شنیده می‌شود

«رادیو کتاب» که فعالیت خود را آغاز کرد شاید در ابتدا در نوع خود بی‌نظیر به نظر می‌رسید، اما کم کم با پیشروی بسوی برنامه محوری این‌بار خبری دیگر در راستای داستان به گوش می‌رسد آنهم از رادیو.
این رادیو که مستقلا و بدون همکاری نهادی آغاز به کار خواهد کرد اینترنتی بوده و بطور هفتگی در زمینه ادبیات داستانی برنامه تولید و پخش می‌کند.
توجه مردم این‌ روزها به مطالعه و حتی در ایام و روزهای تعطیل به داستان موجب می‌شود مراجعه کنندگان به این رادیو بیشتر شوند. چراکه کلیه برنامه‌ و فعالیت‌های آن با مشارکت داوطلبانه اعضا و دوستداران ادبیات داستانی شکل می‌گیرد.
 
سردبیر «رادیو داستان» روح‌الله کریمی است که به موضوع ادبیات داستانی هر دو هفته یک‌بار می‌پردازد.
این رسانه در پایگاه اینترنتی به آدرس www.radiodastan.com فعالیت خواهد کرد. البته برنامه‌ریزی‌هایی نیز در راستای برنامه‌ها و آنچه پخش خواهد شد انجام شده که از آن جمله می‌توان به داستان، خبر، گزارش، مصاحبه، نقد و مباحث نظری اشاره کرد.
محمدجواد جزینی سرپرست «مدرسه داستان» پیش از این در یکی از مصاحبه‌های خود گفته بود، هدف از تاسیس رادیو داستان ایجاد فضای ادبی مناسب جهت ارتقاء سطح گفتمان ادبی، ایجاد زمینه مناسب برای تجلی و شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌ها، انتشار مقاله‌های علمی، پژوهشی، تحلیلی ادبیات داستانی، ایجاد محیط بحث و تبادل اطلاعات درباره ادبیات داستانی و...است.
جزینی در ادامه تاسیس رادیو داستان را تجربه تبدیل مدیوم‌های سنتی به مدیوم‌های مدرن در حوزه ادبیات داستانی عنوان کرده بود.



کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • طنین صدای قصه از «رادیو داستان» شنیده می‌شود
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.