موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
معرفی برندگان داستان انقلاب

پنجمین جشنواره داستان انقلاب برگزیدگان خود را شناخت

19 بهمن 1391 07:24 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 3 با 1 رای
پنجمین جشنواره داستان انقلاب برگزیدگان خود را شناخت

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، در بخش «داستان كوتاه بزرگسال» این جشنواره از میان 34  نامزد، «عشق روزهای آپولو» نوشته مهدی نور محمد زاده از استان آذربایجان شرقی، «علیا حضرت» نوشته ناهید قادری حاجی آبادی از استان كرمانشاه و «آخرین دردها» نوشته ابوالفضل بصیری از استان تهران به ترتیب عناوین برگزیده، برتر و تقدیری را بدست آوردند.

همچنین در بخش «داستان كوتاه كودك و نوجوان» از میان 17 نامزد راه یافته به بخش نهایی، «آزادی» نوشته رفیع افتخار از استان تهران، «همه با هم» نوشته مهین سماواتی از استان همدان و «بیا از حمید حرفی نزنیم» نوشته مرضیه فعله گری از استان همدان به ترتیب حائز رتبه های برگزیده، برتر و تقدیری شدند.

بنابراین گزارش، هیأت داوران در بخش «در بخش رمان و داستان بلند بزرگسال» از میان 13 اثر راه یافته به مرحله نهایی، آثار «هزار و یك جشن» نوشته محمد محمودی نور آبادی از استان فارس، «بود و نابود» نوشته سید هاشم حسینی از استان تهران و «سیاه، سفید، خاكستری» نوشته یوسف قوجُق از استان تهران به ترتیب عناوین برگزیده، برتر و تقدیری را از آن خود كردند.

همچنین در بخش «رمان و داستان بلند نوجوان» از بین 8 اثر راه یافته، «موهای تو خانه ماهی هاست» به قلم محمدرضا شرفی خبوشان از استان تهران عنوان اثر برگزیده را از آن خود كرد.

شایان ذكر است كه هیات داوران در بخش «داستان بلند نوجوان» هیچ اثری را واجد رتبه برتر و تقدیری ندانست.




کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • پنجمین جشنواره داستان انقلاب برگزیدگان خود را شناخت
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.