موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
نگارش«بانوی نیک‌سرشت» بر اساس زندگی حضرت خدیجه (س)

مصطفی خرامان داستانی درباره‌ی حضرت خدیجه (س) نوشت

15 اسفند 1391 12:15 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 2 با 1 رای
مصطفی خرامان داستانی درباره‌ی حضرت خدیجه (س) نوشت
مصطفی خرامان «بانوی نیک‌سرشت» را بر اساس زندگی حضرت خدیجه (س) به چاپ سپرد.

این نویسنده در گفت‌وگو با خبرنگار ادبیات و نشر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: این داستان که ماجراهای آن بر اساس مستندات تاریخی در فضای رئال پیش می‌رود، به بخشی از زندگی حضرت خدیجه (س) می‌پردازد.

«بانوی نیک‌سرشت» از سوی انتشارات سوره مهر منتشر می‌شود.

خرامان دبیری طرحی را در حوزه هنری عهده‌دار است که بر اساس آن بناست مجموعه‌ای از داستان‌های مذهبی ویژه کودکان و نوجوانان راهی بازار کتاب شوند. نقی سلیمانی‌، مصطفی رحماندوست،‌ فریبا کلهر‌ و نرگس آبیار برخی از دیگر فعالان در این پروژه هستند.

به تازگی نیز رمان «آرزوی سوم» از تازه‌نوشته‌های این نویسنده با همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زمره «طرح رمان نوجوان امروز» راهی بازار شده است.

خرامان درباره این رمان خود گفت: این رمان به داستان سه خواهر می‌پردازد که با بازی آرزوها، ماجراهای این رمان را خلق می‌کنند. به این ترتیب که سه خواهر وقتی آرزوی اول خود را می‌گویند، برآورده می‌شود، دومین آرزو نیز پس از برملا شدن،‌ برآورده می شود و آرزوی سوم داستانی می‌شود که کل کتاب را شکل می‌دهد.

این نویسنده همچنین عنوان کرد: در حال حاضر مشغول نگارش رمان دیگری در فضای رئال با موضوعیت مباحث اجتماعی هستم و تاکنون یک‌سوم کار نگارش آن را پشت سر گذاشته‌ام.

«دختران علیه دختران» نوشته مصطفی خرامان در فهرست نامزدهای نهایی جشنواره‌ی شهید غنی‌پور در سال جاری قرار داشت. داستان این کتاب درباره دختر نوجوانی است که به خانه جدیدشان نقل مکان کرده‌اند و حال او با پسر همسایه‌شان دچار درگیری‌هایی می‌شود و همین درگیری‌ها اتفاقات داستان را در سه اپیزود رقم می‌زند.

کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • مصطفی خرامان داستانی درباره‌ی حضرت خدیجه (س) نوشت
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.