موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

صدا و سیما دین خود را به شهید غنی‌پور ادا نکرد

16 اسفند 1391 17:59 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 2.5 با 2 رای
صدا و سیما دین خود را به شهید غنی‌پور ادا نکرد

سید ناصر حسینی‌پور، برگزیده دوازدهمین جشنواره ادبی شهید غنی‌پور گفت: اگر جشنواره‌ای دولتی برگزار می‌شد صدا و سیما برایش سنگ تمام می‌گذاشت، اما نسبت به شهید غنی‌پور دین خود را ادا نكرد.
سیدناصر حسینی‌پور راوی و نویسنده كتاب «پایی كه جا ماند» كه برنده جایزه شهید غنی‌پور شده بود در مراسم پایانی این جایزه که شب گذشته در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد، در حالی كه با دو پسرش روی سن حضور یافته بود پس از دریافت جایزه خود در سخنانی گفت: امروز بهترین جایزه زندگی‌ام را دریافت كرده‌ام و خوشحالم كه از این پس جایزه‌ای از شهید و یادگاری از مسجد را در آلبوم افتخاراتم در خانه نگهداری خواهم كرد.
وی گفت: ادعا می‌كنم كه مشتی خاك در شلمچه و طلائیه و فكه و تمام مناطق جنگی كشورمان قدرت تولید انسان ولایت‌مدار و انقلابی‌اش از سازمان‌ها و نهاد هایی همچون ارشاد، حوزه، سازمان تبلیغات و دیگر سازمان‌های فرهنگی و انقلابی بیشتر است.
این جانباز دفاع مقدس افزود: خاك جبهه‌های جنگ تحمیلی باعث می‌شود دختری جشن یك سالگی برای خودش بگیرد و بگوید از وقتی به مناطق جنگی آمده‌ام انگار دوباره متولد شده‌ام و نگاهم به جهان تغییر كرده است.
حسینی پور همچنین در گلایه‌ای نسبت به صدا و سیما گفت: صدا و سیما نتوانست در طراز مسجد جوادالائمه و جشنواره شهید غنی‌پور كار كند و بی‌شك اگر جشنواره‌ای دولتی برگزار می‌شد صدا و سیما برایش سنگ تمام می‌گذاشت، اما نسبت به شهید غنی‌پور دین خود را ادا نكرد.
نویسنده كتاب پایی كه جا ماند یكی از دستاوردهای جشنواره شهید غنی‌پور را تفكر نسبت به آثار عنوان كرد و گفت: باید روی برخی واژه‌ها و آثار كار شود و تبلیغ شوند.

کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • صدا و سیما دین خود را به شهید غنی‌پور ادا نکرد
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.