موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

دفتر طنز در تمام بخش‌های هنری فعال می‌شود

27 اسفند 1391 16:03 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: با 0 رای
دفتر طنز در تمام بخش‌های هنری فعال می‌شود

ناصر فیض با بیان این كه برنامه های روتین مانند نشست های نقد و بررسی فیلم و كتاب و كارگاه های آموزشی در سال 91 به خوبی  برگزار شد، عنوان كرد: از دستاوردهای سال 91 می توان به تولید دو فیلمنامه سینمایی طنز اشاره كرد.
وی افزود: این فیلمنامه ها در خلال نشست های فیلمنامه نویسی با حضور رحیم بهبودی فر و طنز نویسان كشورمان تولید شد و در سال آینده تلاش می كنیم تا حمایت حوزه هنری دو فیلم طنز با محوریت خانواده ایرانی بسازیم.
مدیر دفتر طنز حوزه هنری  با تاكید بر این كه هدف این دفتر ادامه حیات طنز مكتوب است، عنوان كرد: با وجود تمام مشكلات مالی كه امسال وجود داشت ما تلاش كردیم كه جشنواره طنز مكتوب به بهترین شكل برگزار شود و شاهد بودیم كه در این دوره نیز استعدادهای تازه ایی كشف شدند.
فیض با اشاره به تلاش دفتر طنز برای ارائه طنز فاخر به مخاطبان گفت: ما ویترینی به نام "در حلقه رندان" داریم كه در این شب شعر آثار طنز فاخر به دور از لودگی برای مخاطبان ارائه می شود و در كلاس های آموزشی نیز اهداف دفتر طنز برای رسیدن به طنز مكتوب دنبال می شود و همچنین كتاب های طنز چاپ شده توسط حوزه هنری از دیگر برنامه های دفتر طنز برای ارائه طنز فاخر است.
وی ادامه داد: در برنامه های شب شعر در حلقه رندان اگر سخت گیری برای انتخاب شاعران و شعرخوانی ها صورت می گیرد به دلیل دیدگاهی است كه ما به طنز داریم و به طور مثال ارزش های دینی و سنتی جامعه مورد نظر است.
او درباره برنامه های دفتر طنز برای سال 92 نیز گفت: برنامه های تجربه شده در سال 91 كه خوب بوده است و از آنها استقبال شده در سال آینده با تغییراتی ادامه پیدا می كند و همچنین كارگاه های آموزشی مان را گسترده تر خواهیم كرد.
فیض گفت: با افتتاح حوزه هنری كودك و نوجوان امسال در بخش فیلم توجه ویژه ایی خواهیم داشت و حتما بر روی فیلمنامه های كودك و نوجوان نیز كار می كنیم و فعالیت هایمان را در این زمینه افزایش می دهیم.

وی در پایان گفت: در سال آینده دفتر طنز حوزه هنری با دیگر واحدهای هنری حوزه ارتباط بیشتر و موثر تری خواهد داشتو قصد داریم به غیر از ادبیات در دیگر بخش های هنری نیز فعالیت هایمان را دنبال كنیم.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • دفتر طنز در تمام بخش‌های هنری فعال می‌شود
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.