موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
20 تا 29 فروردین ماه هفته هنر انقلاب در حوزه هنری

حوزه هنری با برنامه های ویژه به استقبال روز هنر انقلاب می رود

20 فروردین 1392 14:50 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 4 با 1 رای
حوزه هنری با برنامه های ویژه به استقبال روز هنر انقلاب می رود
به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری سه شنبه 20 فروردین و همزمان با سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی، نمایشگاه هنرهای تجسمی انقلاب اسلامی در نگارخانه ابولفضل عالی و گالری شماره 1 خانه عكاسان ایران و نمایشگاه عكس انقلاب اسلامی در گالری شماره 2 خانه عكاسان ایران افتتاح می شود.
علاقه مندان می توانند از تاریخ 20 تا 29 فروردین از ساعت 9 تا تا 20 برای بازدید از نمایشگاه ها به حوزه هنری مراجعه كنند.

چهارشنبه 21 فروردین نیز در ادامه ویژه برنامه های روز هنر انقلاب اسلامی نشست پژوهشی نظریه پردازی و آموزش در هنر انقلاب اسلامی  با حضور دكتر مجید شاه حسینی، دكترحسن عباسی و مجید جعفری لاهیجانی از ساعت  10 تا 13  و نشست پژوهشی ادبیات و انقلاب اسلامی  با حضور دكتر علیرضا حافظی، علی محمد مودب و دكتر منوچهر اكبری از ساعت  15 تا 18 در تماشاخانه مهر برگزار می شود.

همچنین شنبه 24 فروردین نشست پژوهشی سینمای انقلاب اسلامی با حضور منوچهر محمدی، رضا میركریمی و شهریار بحرانی از ساعت 15:00 تا 18:00 24 و نشست پژوهشی هنرهای نمایشی و انقلاب اسلامی با حضور دكتر رحمت امینی، دكتر علی منتظری و دكتر سعید كشن‌فلاح از ساعت 10:00 تا 13:00 در تماشاخانه مهر برگزار می شود.

نشست تخصصی مروری بر آثار سینمایی انقلاب اسلامی نیز دوشنبه 26 فروردین با نمایش فیلم های بید مجنون و
خداحافظ رفیق اجرا می شود.
در این روز شب شعر انقلاب اسلامی نیز با حضور شاعران انقلاب اسلامی و آیینی از  16:30 تا 19:00 در تماشاخانه مهر برگزار می شود.
نشست پژوهشی هنرهای تجسمی و انقلاب اسلامی نیز از دیگر برنامه های این روز است كه از ساعت  10:00 تا  13:00 پذیرای علاقه مندان است. همچنین نشست پژوهشی ادبیات و انقلاب اسلامی با حضور دكتر علیرضا حافظی، علی محمد مودب و دكتر منوچهر اكبری از ساعت  15:00 تا 18:00 برگزار می شود.

سه شنبه 27 فروردین مرور آثار سینمایی انقلاب اسلامی با نمایش فیلم های سینمایی خیلی دور، خیلی نزدیك و فیلم سینمایی یه حبه قند  ادامه دهنده ویژه برنامه های روز هنر انقلاب اسلامی هستند.
نشست پژوهشی موسیقی انقلاب اسلامی نیز با حضور دكتر پیروز ارجمند، دكتر حسام الدین سراج و محمد گلریز ساعت 10 تا 13 ایم روز برگزار می شود.

چهارشنبه 28 فروردین مروری بر آثار سینمایی انقلاب اسلامی با نمایش فیلم های شب بخیر فرمانده، خدا نزدیك است، آخرین ملكه زمین و فرزند خاك از ساعت 14:00 تا 20 ادامه پیدا می كند.
در این روز همچنین نشست تخصصی پژوهشی ادبیات پایداری و انقلاب اسلامی با حضور علیرضا كمره¬ای، دكتر احد گودرزیانی و علیرضا قزوه از ساعت 10:00 تا 13:00 در تماشاخانه مهر برگزار می شود.

پنجشنبه 29 فروردین و آخرین روز از برگزاری ویژه برنامه های روز هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری علاقه مندان شاهد پخش فیلم های به همین سادگی، زخم شانه حوا، بیداری رویاها و سیب و سلما خواهند بود.

لازم به ذكر است علاقه مندان می توانند برای استفاده از برنامه های ویژه روز هنر انقلاب اسلامی به حوزه هنری واقع در خیابان سمیه ، نرسیده به پل حافظ مراجعه كنند.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • حوزه هنری با برنامه های ویژه به استقبال روز هنر انقلاب می رود
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.