موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
با انتشار بیش از یک میلیون نسخه

موراکامی با کتاب جدیدش رکورد زد

30 فروردین 1392 22:37 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 4 با 1 رای
موراکامی با کتاب جدیدش رکورد زد
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از خبرگزاری فرانسه، بونگیشونچی گفت این رمان که «تسوکورا تازاکی رنگ پریده و سال سفر زیارتی او» نام دارد، به یکی از سریع ترین کتاب های پرفروش در سال های اخیر در ژاپن بدل شده است. 

پیش از انتشار این کتاب، این کمپانی گفته بود 500 هزار نسخه از این کتاب را آماده انتشار کرده است. پس از انتشار نیز سفارش چاپ 300 هزار نسخه دیگر بلافاصله داده شد. جالب این که این کتاب حتی پیش از آن که نامش اعلام شود در راس پرفروش های سایت آمازون ژاپن جای گرفت و سفارش پیش خرید آن از فروش هر کتاب دیگری پیشی گرفت. 

با سفارش چاپ 200 هزار نسخه دیگر که دیروز اعلام شد، این ناشر یک میلیون نسخه از کتاب جدید را تا اوایل ماه می (نیمه اول اردیبهشت) راهی قفسه های کتاب خواهد کرد. 

با این حال در عمل آمار دقیق فروش این کتاب تاکنون روشن نیست و سخنگوی این ناشر گفته است که نزدیک به 350 هزار نسخه از این کتاب در سه روز اول انتشار کتاب، به فروش رسیده است. 

برخی کتابفروشی های بزرگ ژاپن هفته پیش از نیمه شب شروع به فروش این رمان کردند تا پاسخگوی مردمی که پشت در کتابفروشی ها صف کشده بودند، باشند. 

این رمان 370 صفحه ای داستان تلاش یک مرد جوان را که سابقه کاری شاق در گذشته اش دارد بیان می کند؛ مردی که تلاش می کند تا روی پاهای خودش بایستد. 

رمان های موراکامی از اقبالی جهانی برخوردارند و به بیش از 40 زبان ترجمه و منتشر شده اند. «جنگل نروژی»، «کافکا در کرانه» و رمان سه بخشی «1Q84» از  آثار موراکامی هستند.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • موراکامی با کتاب جدیدش رکورد زد
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.