موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

شعر و ادبیات حوزه در خانه هنر طلاب بررسی می‌شود

04 اردیبهشت 1392 19:36 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: با 0 رای
شعر و ادبیات حوزه در خانه هنر طلاب بررسی می‌شود

اولین جلسه نقد و بررسی شعر و ادبیات خانه هنر طلاب با سخنرانی ابراهیم اکبری دیزگاه ، جواد محمد زمانی و سید محمد جواد شرافت به شعر و ادبیات حوزه اختصاص دارد.
 
به گزارش خبرنگار کتاب ادبیات فارس، خانه هنر طلاب که به تازگی اعلام موجودیت کرده است، فردا یعنی پنجشنبه 5 اردیبهشت، اولین جلسه از سلسله نشست‌های نقد و بررسی شعر و ادبیات حوزه را برگزار می‌کند.

موضوعی که در این جلسه حاضران درباره آن سخن خواهند گفت شعر و ادبیات حوزه، بایدها و نبایدها است و این جلسه با سخنرانی ابراهیم اکبری دیزگاه، حجت الاسلام جواد محمد زمانی و سید محمد جواد شرافت برگزار می‌شود.

این برنامه فردا از ساعت 11 الی 13 به آدرس قم- خیابان دورشهر -انتهای کوچه 21- پلاک 16- خانه هنر طلاب برگزار می‌شود.

گفتنی است «خانه هنر طلاب» به عنوان مرکزی برای «همدلی، همفکری و همکاری» طلاب و اساتید دغدغه‌مند در عرصه «هنر دینی» در سطح حوزه علمیه برای «پیگیری و  مطالبه» نسبت به «تولید، فرهنگ‌سازی و جریان سازی» اندیشه‌ اسلامی در عرصه «فرهنگ، هنر و رسانه» تشکیل شده است. همچنین بر اساس رسالت، اهداف و ماموریت‌های مشخص، سه بخش «کانون اندیشه هنر»، «مجمع اهل هنر» و «مرکز تولیدات هنری» در ذیل « خانه هنر طلاب» مشغول فعالیت خواهند بود.

رویکرد حاکم بر این مجموعه استفاده از ظرفیت نخبگانی و مشارکت همگانی و همدلی، همفکری و همیاری همه اهل هنر و دغدغه‌مندان هنرمند در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه می‌باشد، بنابراین این مجموعه در درجه اول، خانه و محفلی برای انس و همفکری اهل هنر است و در مراتب بعدی جهت فعالیت‌ها و رسالت‌های خود از توان و مشارکت همه حوزویان هنرمند و هنرمندان دینی و مراکز و مجموعه‌های فعال، حتی الامکان از هدایت و سرپرستی بزرگان حوزوی بهره می‌جوید.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • شعر و ادبیات حوزه در خانه هنر طلاب بررسی می‌شود
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.