موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
تشییع پیکر مرحوم فردی نویسنده انقلاب

وداع با مرحوم فردی،شنبه ده صبح حوزه هنری

06 اردیبهشت 1392 09:49 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: با 0 رای
وداع با مرحوم فردی،شنبه ده صبح حوزه هنری
امیرحسین فردی نویسنده پیشکسوت ادبیات انقلاب اسلامی و مدیر مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری به دلیل بیماری قلبی و مشکل تنفسی شامگاه گذشته 5 اردیبهشت در مسیر بیمارستان لقمان درگذشت.

پس از انتشار این خبر مدیران حوزه هنری به همراه محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری دقایقی در منزل زنده یاد فردی حاضر و برای بازماندگان صبر آرزو کردند.

مومنی با حضور در منزل مرحوم امیرحسین فردی با فرزندان این نویسنده صحبت و به آنها تسلیت گفت، به همراه مومنی ناصر فیض مدیر دفتر طنز حوزه هنری، علی داوودی مدیر دفتر شعر حوزه هنری، ابراهیم زاهدی مطلق، محمود حبیبی کسبی، علی الله سلیمی و جمعی از نویسندگان حضور داشتند.

محسن مومنی شریف در گفت وگو با خبرنگار فارس در حاشیه این حضور، درباره مراسم خاکسپاری این نویسنده انقلاب عنوان کرد: مراسم تشییع مرحوم امیرحسین فردی، ساعت 10 صبح روز شنبه 7 اردیبهشت‌ماه از مقابل حوزه هنری برگزار می‌شود.

زنده یاد «امیر حسین فردی» که سالها مدیرمسئول کیهان بچه‌ها و از پرسابقه‌ترین نویسندگان انقلاب اسلامی بود، با متنانت و آرامش مثال زدنی سالهای فراوانی را به نگارش و تالیف آثار پرداخت، تا در نهایت در سن 64 سالگی به دیدار حق شتافت.

کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • وداع با مرحوم فردی،شنبه ده صبح حوزه هنری
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.