موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
رهبر انقلاب آیت الله خامنه ای:

«لشکر خوبان» در خور آن است كه در شكل فیلم و رمان عرضه شود

16 مهر 1392 04:12 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 1 رای
«لشکر خوبان» در خور آن است كه در شكل فیلم و رمان عرضه شود

بخشی از تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر كتاب «لشكر خوبان» منتشر شد. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR متن و تصویر بخشی از این تقریظ را كه عصر امروز (دوشنبه) در مراسمی با حضور جمعی از فعالان فرهنگی در تالار غدیر وزرات كشور رونمایی شد، منتشر می‌كند:

«بسم الله الرحمن الرحیم
ـ این نیز بخشی از آن تصویر عظیم و باشكوهی است كه ما همواره آن را از دور دیده و تحسین كرده و بزرگ شمرده‌ایم بی‌آنكه از ریزه‌كاریها و نقشهای معجز‌آسای تشكیل دهنده‌ی آن و رنگ آمیزیهای بی‌نظیر جزء جزء آن، به درستی خبر داشته باشیم. این كتاب شرح این ریزه كاریهای حیرت انگیز در بخشی از این تابلوی ماندگار و تاریخی است. آنچه درباره‌ی عملیات بدر و والفجر ۸ و كربلای ۵ و كربلای ۴ و بیت المقدس ۲ و ۳ در این كتاب آمده از بخشهای برجسته‌تر آن است. همچنین مجاهدتها در كوههای غرب؛ در ماووت و گرده‌رش و قامیش دیگر آن بلندیهای سخت، و نیز آنچه به یگانها و دستجات اطلاعات و غواص مربوط میشود و نیز بخشهای دیگری از آن در خور آن است كه در شكل فیلم و رمان عرضه شود.
فروردین ۹۲»
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/24150/C/13920715_0424150.jpg

رهبر انقلاب اسلامی پیش از این در حاشیه یكی از دیدارهایشان فرموده بودند: «این كتاب لشكرخوبان پر است از اعجاب و عظمت ناگفته‌ی رزمندگان غواص و اطلاعات عملیات جنگ. در ایامی كه این كتاب را می‌خواندم بارها و بارها متاثر شدم.»
«لشكر خوبان» كتاب خاطرات آقای مهدیقلی رضایی از واحد اطلاعات عملیات لشكر ۳۱ عاشورا در دوران دفاع مقدس است كه توسط خانم معصومه سپهری به رشته‌ی تحریر در آمده است.

کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • «لشکر خوبان» در خور آن است كه در شكل فیلم و رمان عرضه شود
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.