موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

کتاب‌های تازه‌ی افسانه شعبان‌نژاد برای نوجوانان

05 آبان 1392 01:34 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: با 0 رای
کتاب‌های تازه‌ی افسانه شعبان‌نژاد برای نوجوانان

 افسانه شعبان‌نژاد از نگارش رمانی رئال با شخصیت محوری یک دختر معلول 15 ساله خبر داد.

این نویسنده و شاعر کودکان و نوجوانان به خبرنگار ادبیات و نشر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: در حال حاضر با رمانی ویژه «طرح رمان نوجوان امروز» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان مشغول هستم و تا این لحظه یک‌سوم کار نگارش آن را پشت سر گذاشته‌ام. هنوز نام این اثر مشخص نیست.

همچنین «شاعر آپارتمان تنهاست‌» و «زیر شاخه درخت» عنوان مجموعه شعرهای این شاعر ویژه نوجوانان است که به تازگی سروده شده‌اند.

شعبان‌نژاده گفت: «شاعر آپارتمان تنهاست» مجموعه اشعار نیمایی و کوتاه را دربر می‌گیرد و «زیر شاخه درخت» مجموعه‌ای از شعرهای نوجوانانه من در قالب‌های متنوع است و هر دو اثر بناست توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب «شعر نوجوان امروز» راهی بازار شوند.

شعبان‌نژاد با بیان این‌که هم‌اکنون حدود 40 اثر او توسط مؤسسات انتشاراتی مختلف زیر چاپ هستند، از نوشتن دو فیلم‌نامه انیمیشنی خبر داد و گفت: مجموعه 13 قسمتی «هاپول در گرگ و گله» یکی از این آثار است که بناست با کارگردانی آقای بهزادی در 13 قسمت هفت دقیقه‌یی تولید شود. هر قسمت از این مجموعه نیز دارای عناوین خاص خود نظیر «خواب مترسک»، «خواب آش» و ... است.

به گفته‌ی شعبان‌نژاد، این اثر که ماجراهای آن در قالب طنز منظوم می‌رود، با صدای مرتضی احمدی همراه خواهد بود. هاپول سگ گله هر وقت با گله به چرا می‌رود، در خواب و خیال فرو می‌رود و همین موضوع دست‌مایه ماجراهای اوست.

«قند پارسی» هم عنوان یک مجموعه 26 قسمتی هفت دقیقه‌یی است که با فیلم‌نامه شعبان‌نژاد و کارگردانی خوارزمی در حال تولید است. این مجموعه قصه‌هایی از متون کهن است که به صورت فیلم‌نامه برای کار انیمیشن در دست تولید است. 


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • کتاب‌های تازه‌ی افسانه شعبان‌نژاد برای نوجوانان
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.