موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

رمان جدید افسانه شعبان‌نژاد بر مبنای زندگی یک معلول

12 آبان 1392 09:41 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 3 با 3 رای
رمان جدید افسانه شعبان‌نژاد بر مبنای زندگی یک معلول

   افسانه شعبان‌نژاد، نویسنده و شاعر ادبیات کودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات باشگاه خبری فارس «توانا» درباره تازه‌ترین آثار زیر چاپ خود، بیان داشت: دو مجموعه شعر نوجوان دارم که تاکنون عنوانی برای آنها انتخاب نکرده‌ام، اما در آینده نزدیک این دو مجموعه شعر را به چاپ خواهم رساند.

وی با بیان اینکه همیشه پایان نگارش اثر به انتخاب عنوان برای کتاب‌هایم می‌پردازم، بیان کرد: در این دو مجموعه شعر تلاش کرده‌ام تا بسیار کوتاه کار کنم یعنی حرف‌ام را در کوتاه‌ترین شکل در شعرم بیان کنم.

شعبان نژاد ادامه داد: معمولاً گرایش‌ام به طبیعت است اما از طبیعت در بیان مسایل اجتماعی بیشتر استفاده می‌کنم که در این دو مجموعه شعر نیز این مهم مورد توجه قرار گرفته شده است.

وی افزود: هنوز ناشر خاصی را برای چاپ این دو مجموعه درنظر نگرفته‌ام و فکر می‌کنم کارهای بدی نباشند و تاکنون حدود 50 عنوان شعر برای هر یک از مجموعه شعرها انتخاب کرده‌ام که در نهایت آنها را با گزینش خاص خود، انتخاب خواهم کرد.

به گفته این شاعر، یک رمان نوجوان را برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کار می‌کنم که تاکنون عنوانی را برای آن انتخاب نکرده‌ام که شخصیت این رمان نیز به یک دختر 15 ساله فلج مربوط می‌شود که در آینده نزدیک از سوی کانون منتشر می‌شود.

وی درباره آثار زیر چاپ خود، عنوان کرد: حدود 40 عنوان کتاب زیر چاپ دارم که برخی از آنها به زودی منتشر می‌شوند که از جمله آنها می‌توان به دو تا کار در انتشارات «امیر کبیر» با عنوان «گرومپ گرومپ» که دربردارنده یکصد شعر خردسال و یک مجموعه شعر با عنوان «لالایی» برای گروه سنی خردسالان اشاره کرد.

شعبان‌نژاد ادامه داد: یکسری از کتاب‌هایم نیز در مرحله چاپ انتشارات «پیدایش» قرار دارد که از عناوین آن می‌توان به «ماست شیرین»، یک مجموعه شعر با عنوان «پرپر منم پر»، دو قصه تصویری «هپری هپو» و «تالاپ سیب افتاد» اشاره کرد.

وی افزود: در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دو کار دیگر زیر چاپ دارم که «اردک خواب‌آلود» برای گروه سنی خردسالان و مجموعه جُنگ شعر به کوشش بنده با عنوان «در کوچه‌های شعر» برای گروه سنی نوجوان از جمله آنها به شمار می‌روند.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • رمان جدید افسانه شعبان‌نژاد بر مبنای زندگی یک معلول
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.