موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
حسن روحانی رئیس جمهور:

۹ دی، روز دفاع ملت ایران از خاندان رسالت، نظام، قانون، ولایت فقیه و ولی فقیه بود.

09 دی 1394 17:49 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 4 با 1 رای
۹ دی، روز دفاع ملت ایران از خاندان رسالت، نظام، قانون، ولایت فقیه و ولی فقیه بود.

شهرستان ادب: آقای روحانی رئیس‌جمهور روز گذشته در دیدار مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب، با تبریک میلاد نبی مکرم اسلام صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم و حضرت امام صادق علیه‌السلام، پیامبر اسلام را اسوه‌ی اخلاق و پاکدامنی خواند و افزود: حضرت محمد صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم درس وحدت، اتحاد و برادری را برای جهان به ارمغان آورد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند پیروی ازنبی مکرم اسلام هستیم، گفت: با وحدت ملت و هدایت رهبر بزرگمان در برابر قدرت‌های جهان به پیروزی رسیدیم و راه این پیروزی ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، این انتخابات‌ها را آزمون عظمت جهانی کشور دانست و افزود: همه باید به فکر پیروزی نظام اسلامی و کشور در این انتخابات باشیم.

آقای روحانی به حماسه‌ی ایرانیان در ۹ دی سال ۸۸ نیز اشاره و تأکید کرد: ۹ دی، روز دفاع ملت ایران از خاندان رسالت، دفاع از نظام، قانون و دفاع از ولایت فقیه و ولی فقیه بود.

رئیس‌جمهور گفت: امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران در سایه‌ی برنامه‌ها و تدابیر رهبر معظم انقلاب تأمین شده است و شکر این نعمت با وحدت بیشتر و کمک به دنیای اسلام برای نجات کشورها از تروریسم و دخالت بیگانگان میسر خواهد بود.

آقای روحانی با بیان اینکه دشمنان، جهان اسلام را به جان یکدیگر انداخته‌اند، گفت: اگر کشورهای بزرگ اسلامی در کنار یکدیگر به فکر مسائل عامه‌ی مسلمین بودند، به‌راحتی مشکلات منطقه حل و فصل می‌شد.

وی با بیان اینکه برخی کشورهای اسلامی به جای تعامل فرهنگی و اقتصادی با یکدیگر، با قدرت‌های بیرون منطقه تعامل می‌کنند، افزود: جای تأسف است که کشوری از پیروزی یک ملت در عرصه‌ی سیاسی ناراحت باشد و سرمایه‌ی سیاسی جهان اسلام را به ثمن بخس در اختیار قدرت‌های بیگانه قرار دهد.

رئیس‌جمهور اضافه کرد: کشوری که بیشترین نقش را در کاهش قیمت نفت داشت، اکنون بودجه‌ی سال آینده‌ی خود را با کسری صد میلیارد دلاری بسته که این نشان می‌دهد، کسی که چاه برای دیگران می‌کَند، اول خود در آن خواهد افتاد.

در پایان این مراسم جمعی از میهمانان شرکت‌کننده در کنفرانس وحدت اسلامی، از نزدیک با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • ۹ دی، روز دفاع ملت ایران از خاندان رسالت، نظام، قانون، ولایت فقیه و ولی فقیه بود.
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.