موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

فروش ویژه «قاف» به مناسبت ولادت رسول اکرم (ص)

09 آذر 1396 16:26 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 1 رای
فروش ویژه «قاف» به مناسبت ولادت رسول اکرم (ص)

شهرستان ادب: به مناسبت فرا رسیدن ایام  ولادت حضرت رسول اکرم صلوات الله علیه، انتشارات شهرستان ادب فروش ویژه کتاب «قاف»، زندگی نامه پیامبر اسلام  (ص) را آغاز کرد.


این کتاب بازخوانی زندگی پیامبر اسلام بر اساس سه متن کهن پارسی است. سیرت رسول الله، شرف النبی، تفسیر سورآبادی سه متنی است که کتاب «قاف» از آن‌ها برداشت کرده است. کتاب «قاف» به همت و ویراستاری یاسین حجازی به چاپ رسیده است و تا کنون تا چاپ هشتم آن منتشر شده است.

این کتاب با توجه متنی مستحکم و مستدل و ارزشمند و ظاهری زیبا بعنوان بهترین هدیه مناسب این ایام پیشنهاد می‌شود.

 گفتنی است می توانید از تاریخ چهارشنبه 8 آذر تا سالروز فرخنده  حضرت محمد (ص) چهارشنبه 15 آذر ماه  کتاب قاف را در سایت adabbook.com و یا در کانال تلگرامی adab_book@ با 15 درصد تخفیف تهیه کنید.

بخشی از این کتاب را بخوانید:
 به گرداگرد جهان اندر است و این جهان بر مثال انگشت است در انگشتری. کوهی طول و عرض وی پدید نه! آفتاب بر این کوه آید، عکس آن بر فلک زند؛ لاژوردی نماید  و بدان که کوه –فلک را رنگ نیست قاف از آن سوی ظلمات گرد زمین درآمده است و دیگر کوه ها عروق وی اند. و از زمرد سبز است و آنچه به دست مردمان افتد از زمرد از سنگ پاره های آن است. از او تا آسمان مقدار یک قامت است. ورای این قاف راه نیست و بر وی گذر نیست...

کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • فروش ویژه «قاف» به مناسبت ولادت رسول اکرم (ص)
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.