موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

فراخوان اولین جایزه کتاب گمانه‌زن «نوفه»، برای کتاب‌های چاپ شده و فصل اولی، منتشر شد

10 شهریور 1397 14:56 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 1 رای
فراخوان اولین جایزه کتاب گمانه‌زن «نوفه»، برای کتاب‌های چاپ شده و فصل اولی، منتشر شد

شهرستان ادب به نقل از دبیرخانه‌ی جایزه‌ی کتاب گمانه‌زن «نوفه»: اولین جایزه‌ی کتاب گمانه زن «نوفه» به بهترین آثار تالیفی(رمان و داستان بلند) در حیطه‌ی گمانه‌زن که برای اولین بار در محدوده‌ی زمانی بین ابتدای فروردین ۱۳۹۵ تا انتهای شهریور ۱۳۹۷ به زبان فارسی منتشر شده‌ باشد، تعلق می‌گیرد. بدین وسیله از تمامی ناشران و نویسندگان ایران دعوت می‌شود تا پایان شهریورماه آثار واجد شرایط‌شان را به دبیرخانه‌ی جایزه «نوفه» ارسال کنند.

همچنین به منظور اعتلای نشر ادبیات گمانه‌زن و تشویق هرچه بیشتر نویسندگان به تالیف آثار گمانه‌زن، جایزه‌ی جنبی «فصل اول» را در کنار جایزه‌ی رمان گمانه‌زن سال نیز برگزار می‌شود و نویسندگان برای شرکت در این جایزه‌ می‌توانند فصل اول داستان بلند یا رمان گمانه‌زن‌شان را با این شرط که هنوز منتشر نشده باشد، از طریق آدرس پست الکترونیک fasle1@noofe.info ارسال کنند. (این آدرس فقط در دوران برگزاری مسابقه معتبر بوده و ارسال به آن به منزله‌‌ی شرکت در مسابقه ‌است.)

دبیرخانه اولین دوره‌ی جایزه‌ی نوفه در نشانی تهران، خیابان انقلاب، خیابان فخر رازی، خیابان شهدای ژاندارمری، پلاک ۸۶، ساختمان پیدایش، طبقه‌ی دوم، دبیرخانه‌ی جایزه‌ی نوفه با کدپستی۱۳۱۴۷۳۳۹۶۳ آماده دریافت آثار است. این دبیرخانه، همچنین با تلفن۶۶۹۷۰۲۷۰(۰۲۱) و تلفکس: ۶۶۴۰۱۵۱۴ پاسخگوی سؤالات نویسندگان و ناشران خواهد بود. ناشران و صاحبان آثار می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر اولین دوره‌ی جایزه‌ی «نوفه» به پایگاه اینترنتی  www.noofe.info مراجعه کنند.


لازم به ذکر است که مهلت ارسال آثار تا پایان تابستان است و مراسم اختتامیه و اعطای جوایز پایان پاییز برگزار می‌شود. در صورت تمدید مهلت دریافت آثار متعاقبا اطلاع‌رسانی انجام می‌شود و همچنین می‌توانید با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی جایزه‌ی نوفه از آخرین اخبار مطلع شوید.

ادبیات گمانه‌زن برگردانی از عبارت Speculative Fiction است. بنا بر تعریف ویکی‌پدیای فارسی، این عنوان توصیف کننده‌ی تمامی سبک‌ها و زیرسبک‌هایی است که دنیایی متفاوت با دنیای واقعی را تصویر می‌کنند و به طور کلی سبک‌های علمی‌تخیلی، فانتزی و وحشت و زیرسبک‌های آن‌ها را در برمی‌گیرد.

کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • فراخوان اولین جایزه کتاب گمانه‌زن «نوفه»، برای کتاب‌های چاپ شده و فصل اولی، منتشر شد
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.