موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
علی داوودی خبر داد

آموزش و نقد شعر «مکاتبه‌ای» و «مجازی» در حوزه هنری

28 تیر 1392 21:27 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 5 با 1 رای
آموزش و نقد شعر «مکاتبه‌ای» و «مجازی» در حوزه هنری

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، علی داوودی مدیر دفتر شعر حوزه هنری درباره راه اندازی آموزش و نقد شعر شاعران جوان و نوجوان کشور به صورت «مکاتبه‌ای» و «مجازی» گفت: دفتر شعر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری در راستای سلسله برنامه‌های آموزشی خود در نظر دارد برای تسهیل آموزش و نقد شعرهای شاعران جوان، دوره‌های آموزش و نقد شعر به صورت «مکاتبه ای» و «مجازی» را راه اندازی کند.

وی ادامه داد: کلیه شاعران جوان با هر قالب، سبک و هر موضوعی که شعر می‌سرایند، می‌توانند اشعارشان را به دفتر شعر حوزه هنری ارسال و یا ایمیل کنند تا توسط کارشناسان برجسته دفتر شعر حوزه هنری همچون اسماعیل امینی، یوسفعلی میرشکاک، مصطفی علیپور، سعید بیابانکی و سایر شاعران اشعارشان مورد نقد و بررسی کارشناسانه قرار گیرد.

مدیر دفتر شعر حوزه هنری، هدف از اجرای این طرح را تقویت شعر جوان کشور، شناخت هر چه بیشتر استعدادهای جوانان و نوجوانان و ارتباط مستمر با شاعران برجسته و جوان کشور را ذکر کرد که پس از بررسی کارشناسانه اشعار آنان، آثار ارزشمند شاعران جوان در مجله شعر حوزه هنری و یا به صورت مجموعه شعر به چاپ خواهد رسید.

علاقه‌مندان می‌توانند آثارشان را به دفتر شعر حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ، حوزه هنری، طبقه سوم ارسال و یا به ایمیل daftaresher110@gmail.com  ارسال کنند.



کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • آموزش و نقد شعر «مکاتبه‌ای» و «مجازی» در حوزه هنری
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.