موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

کارگاه داستان‌نویسی بایرامی در کرمانشاه

17 آبان 1392 00:06 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: با 0 رای
کارگاه داستان‌نویسی بایرامی در کرمانشاه

  به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ کارگاه داستان‌نویسی محمدرضا بایرامی نویسنده که اخیراً‌ رمان «سنگ سلام» او رونمایی شد‌، امروز 15 آبان در استان کرمانشاه آغاز و تا فردا 16 آبان ادامه داد.

بایرامی در این کارگاه دو روزه که در مجتمع وحدت دانشگاه علمی کاربردی واحد فرهنگ و هنر کرمانشاه برپا خواهد شد، بیش از 40 نفر از هنرجویان و علاقه‌مندان داستان استان کرمانشاه را با اصول داستان‌نویسی آشنا می‌کند.

این کارگاه‌ که دهمین کارگاه داستان‌نویسی بنیاد ادبیات داستانی در شهرستان‌هاست،‌  با هدف ارتقای سطح داستان‌نویسی و ایجاد فرصت یادگیری در استان‌ها با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و بنیاد ادبیات داستانی برگزار می‌شود.

پیش از این کارگاه‌های داستان‌نویسی راضیه تجار،‌ مجیدپورولی،‌ قاسمعلی فراست‌،حسین پاینده،‌ یوسف علیخانی و مجید قیصری نیز در استان‌های سراسر کشور از جمله خراسان رضوی، بوشهر، ایلام، قم، آذربایجان شرقی، گلستان و کرمان برگزار شده است.

گرگ‌ها از برف‌ها نمی‌ترسند،‌ بر لبه پرتگاه‌، در باد آمد، در باران رفت،‌ عبور از کویر، فصل درو کردن خرمن،‌ هفت روز آخر،‌ در ییلاق،‌ غروب خورشید در سامرا،‌ آتش به‌اختیار،‌ همسفران،‌ سه‌گانه‌ای برای یگانه،‌ سنگ سلام و... بخشی از آثار بایرامی است.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • کارگاه داستان‌نویسی بایرامی در کرمانشاه
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.