موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
خبرگزاری دفاع مقدس:

کتاب داستان های شهرستان ادب در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

13 اردیبهشت 1393 11:45 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: با 0 رای
کتاب داستان های شهرستان ادب در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
احمد زارعی کارشناس دفتر انتشارات شهرستان ادب در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دفاع مقدس با بیان اینکه کتاب آواز بلند و دیلم زاد از جمله کتاب‌های پرفروش انتشارات و در حوزه کتاب‌های دفاع مقدس بوده‌اند، افزود : آواز بلند در این نمایشگاه با چاپ چهارم ارائه می‌شود. دیلم زاد نیز که به عنوان کتاب سال برگزیده شده است با چاپ دوم در نمایشگاه حضور پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به آخرین کتاب‌های منتشر شده در حوزه دفاع مقدس و انقلاب گفت: در آفریقا همه چیز سیاه است مجموعه ۳ داستان کوتاه را شامل می‌شود که آقای ساسان ناطق آن را نوشته است.

زارعی با اشاره به اینکه انتشارات شهرستان ادب با موضوع ادبیات انقلاب اسلامی هدف گذاری شده است بیان کرد: امسال تعدادی از بهترین کتاب‌ها در حوزه انقلاب در نمایشگاه کتاب ارائه خواهد شد. از آن جمله کتاب عاشقی به سبک ونگوگ است که محمدرضا شرفی خبوشان آن را در قالب رمان نوشته است. داستان به روزهای انقلاب و سال ۵۷ باز می‌گردد و روایت یک مامور گمنام را بیان می‌کند.

وی با برشمردن برخی از کتاب‌های حضور یافته در نمایشگاه کتاب امسال عنوان کرد: کتابهای عاشقی به سبک ونگوگ، سفیدی پر کلاغ، رمان شاخه‌های روز، ریسه‌های خاموش، رمان هزار و یک جشن آثاری هستند که جدیدا به چاپ رسیده و در نمایشگاه به دید عموم خواهد رسید.

زارعی افزود: رمان شاخه‌های روز به وقایع انقلاب اسلامی در سبزوار و اتفاقات و حوادث این شهر می‌پردازد. کتاب ریسه‌های خاموش نیز زندگی مردم ایران را در سالهای نه چندان دور منتهی به انقلاب بیان می‌کند. کتاب هزار و یک جشن روایت داستانی است که در بهمن ۱۳۲۹ به وقوع می‌پیوندد که این کتاب در پنجمین جشنواره داستان انقلاب برنده دیپلم افتخار از این جشنواره شد.

همچنین نوروزی مدیر انتشارات شهرستان ادب عنوان کرده بود: امسال شهرستان ادب با ۲۳ عنوان کتاب شعر و داستان آمادۀ حضور در نمایشگاه کتاب است.

یادآور می‌شود بیست‌ وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری در مصلی امام خمینی (ره) برپا می‌شود.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • کتاب داستان های شهرستان ادب در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.