موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

رمان «زمان‎پریش» مهدی فیاضی‎کیا منتشر می‎شود

02 شهریور 1394 18:17 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 4.33 با 3 رای
رمان «زمان‎پریش» مهدی فیاضی‎کیا منتشر می‎شود

شهرستان ادب به نقل از آنا: فیاضی‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی آنا، درباره انتشار آثار تازه‌اش گفت: «یکی از رمان‌هایم به نام «زمان‌پریش» توسط نشر شهرستان ادب تایید شده و وارد مراحل اخذ مجوز و انتشار شده است. همچنین رمان دیگری نیز آماده انتشار دارم که به دلیل قطعی نشدن قرارداد با ناشر، ترجیح می‌دهم عنوانش را نگویم.»


وی با اشاره به رمان «زمان‌پریش» اظهار داشت: «این رمان تم جنگ دارد و در نگارش آن از بازی‌های زمانی استفاده کرده‌ام. این اولین باری است که رمان جنگی می‌نویسم اما این رمان مشترکاتی هم با آثار قبلی‌ام دارد.»

فیاضی‌کیا توضیح داد: «در رمان «زمان‌پریش» همچنان دغدغه مذهب و تلاقی‌هایی که با مدرنیته دارد مطرح است. فضای داستان معاصر است و علاوه بر دوران جنگ، تا حدودی به سال‌های پس از جنگ و فضای سیاسی کشور نیز پرداخته است.»

این نویسنده که علاوه بر نویسندگی، به ساخت فیلم و مستند نیز اشتغال دارد، در پایان از ساخت مستندی درباره «هراس سرخ» و ‏مک کارتیسم، ادعای جوزف مکارتی، سناتور آمریکایی مبنی بر نفوذ بیش از دویست کمونیست به وزارت خارجه آمریکا که منجر به کمونیسم‌ستیزی در دهه 50 میلادی شد، خبر داد.


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • رمان «زمان‎پریش» مهدی فیاضی‎کیا منتشر می‎شود
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.