موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu

روایت وقایع انقلاب در سبزوار به قلم نویسندۀ سبزواری

30 بهمن 1391 17:36 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: با 0 رای
روایت وقایع انقلاب در سبزوار به قلم نویسندۀ سبزواری

 
رمان "زندگی با مرد مرده" اثر نویسنده سبزواری به زودی منتشر می شود.
 حسن کی قبادی در این اثر که در فضای سال ۵۷ سبزوار روایت می شود وقایع مختلف انقلاب اسلامی در سبزوار را گنجانده است. این اثر در ۴۵۰ صفحه توسط انتشارات شهرستان ادب بزودی منتشر می شود.
حسن کی قبادی در این رابطه در وبلاگ خود نوشت:
"دومين اثر چاپي مستقل بنده،‌ ان شاء الله در سال آينده وارد بازار مي شود. چند وقتي است كه اثر، تاييد نهايي شده و اين روزها در مراحل دريافت مجوز و چاپ مي باشد. كار اول كه داستاني در حال و هواي دوران آموزش سربازي بود،‌ توسط انتشارات هزاره ي ققنوس در سال ۸۹ چاپ شد. اين اثر با استقبال خوبي روبرو شد و در همان سال به چاپ دوم رسيد. و زمينه ساز شد تا قرارداد رمان دوم نوشته شود. 
و اما "زندگي با مرد مرده". رماني كه حال و هواي انقلاب بومي دارد و در دو فضاي حال و گذشته و با دو راوي متفاوت روايت مي شود. جواني بعد از بدرقه ي مادرش براي رفتن به سفر حج، دنبال كاغذهايي مي گردد كه اين اواخر اوضاع مادرش را به هم ريخته است. بعد از پيدا كردن اين كاغذها، با داستان ديگري روبرو مي شود كه داستان زندگي گودرز است. گودرزي كه قهرمان داستان در بخش انقلاب است و ماجراهايي به سرش مي آيد. كم كم زندگي راوي با زندگي گودرز گره مي خورد و رابطه ها كشف مي شود. 
رمان "زندگي با مرد مرده" توسط انتشارات شهرستان ادب، در ۲۵۰۰ نسخه به چاپ مي رسد.
اما همه ي اينها فقط قسمتي از ظاهر كار بود و سختي هاي لذت بخشي كه براي نگارش و ويرايش اين اثر به من رسيد، و تجربه ها و روابطي كه براي من در بر داشت، وصف ديگري دارد. خدا را براي تمام اين لحظات و اين وقايع،‌ ممنون و شكرگذارم."

شایان ذکر است از حسن کی قبادی داستان کوتاهی تحت عنوان "تکثیر پردرد سر" با موضوع انقلاب اسلامی سبزوار، در کتاب "می خواهد چشمانش باز باشند" که مجموعه داستان انقلاب است توسط انتشارات شهرستان ادب منتشر شده است.

سلام سربدار


کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • روایت وقایع انقلاب در سبزوار به قلم نویسندۀ سبزواری
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.