موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب
Menu
طنزپرداز برجسته معاصر در بستر بیماری

آخرین وضعیت عمومی ابوالفضل زروئی نصرآباد بعد از سکته قلبی

19 فروردین 1392 11:15 | 0 نظر
Article Rating | امتیاز: 3 با 1 رای
آخرین وضعیت عمومی ابوالفضل زروئی نصرآباد بعد از سکته قلبی
به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات باشگاه خبری فارس «توانا»، متوجه شدیم ابوالفضل زروئی نصرآباد، یکی از طنزپردازان خوب کشورمان به دلیل کسالت در بیمارستان کسری بستری هستند به همین منظور با محمد زروئی نصرآباد، برادر این شاعر حال عمومی برادرش به گفت‌وگو نشستیم.

 وی در این باره می‌گوید: برادرم در ایام نوروز در قفسه سینه‌شان درد شدید احساس می‌کردند تا اینکه دو شب گذشته به دلیل دردهای مستمر به بیمارستان امیرالمؤمنین واقع در نازی‌آباد منتقل می‌شوند.

وی اضافه می‌کند: وقتی ابوالفضل را در بیمارستان امیرالمؤمنین بستری کردیم متوجه شدیم که او دچار سکته قلبی شده است به همین منظور شب گذشته او را به بیمارستان کسری منتقل کردیم.

زروئی نصرآباد ادامه می‌دهد: پزشکان این بیمارستان در حال گرفتن آزمایشات مختلف از برادرم هستند تا در صورت نیاز به آنژیوگرافی، مورد درمان قرار گیرد اما همچنان منتظر جواب قطعی پزشکان برای زمان بهبود برادرم هستیم.

وی درباره حال عمومی این شاعر می‌گوید: خوشبختانه حال عمومی ابوالفضل خوب است و به نوعی می‌توانند صحبت کنند اما شرایط جسمی‌شان زیاد تعریفی ندارد البته برادرم از اینکه سکته قلبی کرده‌اند، بی‌خبر هستند.

انتهای پیام/و

کانال شهرستان ادب در پیام رسان ایتا کانال بله شهرستان ادب کانال تلگرام شهرستان ادب
تصاویر پیوست
  • آخرین وضعیت عمومی ابوالفضل زروئی نصرآباد بعد از سکته قلبی
امتیاز دهید:
نظرات

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.